Obserwatorzy

niedziela, 2 czerwca 2013

Avon, poczwórne cienie do powiek z 24 karatowym złotem Golden Splendour

Hej Kochani;)
Dziś recenzja jednych z moich ulubionych cieni.

Od producenta:

Cienie z luksusowymi płatkami czystego 24 - karatowego złota i delikatną, formułą stapia się ze skórą dając na powiekach efekt złocistego lśnienia.
Oczy emanują światłem i zyskują niesamowitą głębie.
Zalety cieni:
- wygodny kompakt,
- duże lusterko,
- wypukły kształt ułatwiający aplikację,
- udoskonalona formuła,
- ulepszony aplikator.
Dostępne w 2 odcieniach:
- Golen Splendour,
- Gleam of Gold.



Moje cienie to wersja Golden Splendor.

Opakowanie:

Cienie znajdują się w bardzo eleganckim i estetycznym czarnym, mocnym opakowaniu ze sporym lusterkiem. Z zewnątrz mamy wygrawerowany napis "AVON" i ładny złoty napis 24K. W środku natomiast opakowanie jest złote. Wizualnie bardzo mi się podoba, jest też bardzo praktyczne. Do cieni dołączony jest aplikator, którym bardzo wygodnie można nałożyć produkt na powieki.


Jak widać, moje opakowanie jest już mocno zużyte;/ To przez noszenie cieni luzem w torebce...



Pojemność:

4x1,4g

Kolory:

Paletka zawiera 4 świetnie dobrane kolory:
*jasny pomarańczowy - Świetny jako podstawa makijażu oka i wykończenie,
*różowy - idealny do użycie w wewnętrznym kąciku oka,
*brązowy - bazowy kolor w makijażu,
*czarny, a raczej grafitowy - wspaniale prezentuje się na zewnętrznej części powieki i dodaje makijażowi wyrazistości. 
Jak widać wyżej, na tylnej części opakowania pokazane jest jak "posługiwać" się cieniami, więc nawet najmniej doświadczona kobieta z pewnością poradzi sobie w pomalowaniu powiek. Kolory świetnie się ze sobą dopasowują, a z tych 4 kolorów możemy stworzyć jeszcze wiele innych ciekawych kombinacji;) 

Cienie nałożone są bez bazy, stąd bardzo jasny odcień dwóch pierwszych kolorów.

Konsystencja:

Cienie mają pudrową konsystencję z perłowym wykończeniem. Drobinki pięknie, delikatnie błyszczę na oku:)

Cena:

Jak to zwykle w Avonie bywa, cena cieni waha się w zależności od kampanii. Obecnie kosztują około 30zł.

Dostępność:

Konsultantki Avon lub oczywiście niezastąpiony internet;D

Co ja myślę o produkcie:

Jest to jedna z moich ulubionych paletek. Mogę spokojnie powiedzieć, że cienie są niesamowicie wydajne! Mam je już prawie rok i używam naprawdę często, a ubytek jest niewielki. Cienie te są uniwersalne i pasują niemalże do każdej kreacji!:) Używam ich zarówno na dzień jak i na wieczorne wyjścia, używając więcej ciemnych kolorów. Cienie mają delikatny, ładny zapach!:) Utrzymują się dość długo. Bez bazy 7-8 godzin, z bazą - spokojnie cały długi dzień:) Nie osypują się ani nie zbierają w załamaniach. 

Planuję nabyć także drugą paletkę z tej serii;)


A tak poza recenzją... Na samym dole bloga dodałam okienko mojego aska... Jakbyście mieli jakieś pytania, proszę pisać;) 

48 komentarzy:

  1. ja jakoś nie jestem przekonana do cieni z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki śliczne i w moim typie :) też mam paletkę z avonu ale nie tej serii z 24 karatowym złotem

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne trochę mało napigmentowane...

    OdpowiedzUsuń
  4. Te cienie kupiłam mojej mamie na prezent :) nie narzekała więc widocznie złe nie są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam paletkę 8 brązów z avon ale nie byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. róż ładny w palecie , ale na skórze widze bardzo delikatny..szkoda. Mi w paletach jest obojętne czy jest lusterko czy nie..bo i tak go nie używam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolorki, chyba nie można sobie nimi krzywdy zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolory przyjemne, te jasne bardzo delikatniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne kolory:)

    będę wpadać, masz bardzo fajny blog, zapraszam na nowy post i do obserwowania :)

    rudomii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolorki :) fajna paletka może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już bardzo dawno nie kupowałam produktów z Avonu, ale cienie rzeczywiście ładne, klasyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe kolorki :)
    I praktyczne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kolorki :))

    http://dagi-dasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne odcienie;
    może mogłabyś polecic cień/rozświetlacz(?)dobry do rozświetlenia kącików oka?

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie kolorki, takie własnie mojsze:) Ale do kosmetyków Avonu jakoś przekonania nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne kolory, zazwyczaj takie właśnie odcienie wybieram jak kompletuję paletkę z Inglota. Z Avonu, to ja już wieki nic nie miałam, muszę dorwać katalog i zobaczyć co tam się dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie kolory cieni są uniwersalne, moje ulubione! Choć cieni z Avon nigdy nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już myślałam, że ten róż i pomarańcz będą tak ciemne jak w opakowaniu :) A tu takie miłe zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne stonowane barwy tych cieni;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam nigdy tych cieni, ale bardzo ładne mają kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja nie lubię cieni z avonu.. nie podoba mi się ich jakość..

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne kolorki, fajnie się prezentuje :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Avon do mnie nie przemawia jednak bardzo łądne ma odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda, że róże nie są bardziej na pigmentowana. bardzo ładna paletka

    OdpowiedzUsuń
  25. I don't even know how I stopped up right here, however I thought this publish used to be good. I don't recognize who
    you are but certainly you are going to a famous blogger should you
    aren't already. Cheers!

    Feel free to surf to my blog :: mesa apartments

    OdpowiedzUsuń
  26. If I just give my dog a lot of food, water, love and take him out
    regularly that's enough, right. Most English Bulldog breeders online suggest taking classes to learn the best walking and handling processes for showing your dog. When you're searching for English bulldog puppies on the
    market, take into account that generally, these lovely little creatures have large, cuddly, short-faced heads,
    smooth coats and powerful arms and legs. The organization hosts monthly meet-ups
    round the Chicago-area and Marino does suggest that people you
    can visit and fulfill the dogs and speak with adopters.

    Having evaluated the percentages of an possible pregnancy, now to signs which could suggest puppies are around
    the way.

    Visit my page; British Bulldog puppies and mature dogs available

    OdpowiedzUsuń
  27. Howdy are using Wordpress for your site platform?
    I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own.
    Do you require any html coding knowledge to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!

    Here is my blog :: air conditioner companies ()

    OdpowiedzUsuń
  28. Truly no matter if someone doesn't know then its up to other visitors that they will assist,
    so here it takes place.

    Here is my web blog: toddler []

    OdpowiedzUsuń
  29. I enjoy what you guys tend to be up too. This sort of clever work and reporting!
    Keep up the awesome works guys I've included you
    guys to my blogroll.

    Look into my web site air conditioning repair las vegas

    OdpowiedzUsuń
  30. This is my first time pay a visit at here and i am actually impressed
    to read all at single place.

    Have a look at my homepage :: las vegas phone number ()

    OdpowiedzUsuń
  31. I absolutely love your website.. Pleasant colors & theme. Did you
    develop this web site yourself? Please reply back as I'm looking to create
    my own website and would love to find out where you got this from
    or what the theme is called. Cheers!

    Feel free to surf to my website :: plumbing las vegas nv

    OdpowiedzUsuń
  32. Thank you for every other great article.
    The place else may just anyone get that kind of info in such a
    perfect method of writing? I have a presentation subsequent week,
    and I'm on the look for such info.

    Feel free to visit my web page: micro air conditioner

    OdpowiedzUsuń
  33. Very nice article, just what I needed.

    Review my page - wedding photographer cost ()

    OdpowiedzUsuń
  34. Thankfulness to my father who stated to me regarding
    this web site, this website is in fact awesome.

    Here is my web-site; Boudoir Photography

    OdpowiedzUsuń
  35. In fact no matter if someone doesn't be aware of then
    its up to other people that they will help, so here it happens.


    my website :: Best SEO

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co myślisz, będzie mi bardzo miło;)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy!