Obserwatorzy

środa, 7 sierpnia 2013

Nowości + współpraca ;)

Hej Kochani;))

Dziś pokażę Wam, co nowego wpadło w moje ręce w ostatnim czasie;)

Paczuszek kilka przyszło (na kilka nadal oczekuję), a i zakupy małe były;D


Pierwsza "nowość" to odebrana w Rossmannie paczka wygrana w konkursie na stronie http://www.rossnet.pl/ ;)

Jest to 4 produkty z serii Kolastyna Young;)

 Kolejna paczuszka to nowość od Nivea -  balsam pod prysznic;)  Może słyszeliście o akcji "Niebieska rewolucja"?;) Stąd właśnie wzięło się u mnie to cudeńko;)

Przyszły też oczekiwane kolczyki wygrane u Patrycji;) Tak jak przypuszczałam, z resztą już nie pierwszy raz kolczyki uległy małej "destrukcji" podczas podróży do mnie... Jednak Misiek obiecał kupić kropelkę i naprawić je jutro;)

Następna paczka to całkowite zaskoczenie. Zapisałam się kiedyś do newslettera "żyj zdrowo". Jako prezent dostałam krem i kartę klubowicza uprawniającą do zniżek;)

 Co jeszcze?:) Paczuszka od Esy;)) Wygrałam w jednym z jej mini konkursów. Paczka doszła błyskawicznie! Próbki "dorzucone" do płatków sprawiły mi bardzo miłą niespodziankę;)


Przejdźmy do małych zakupów;)
 Biedronka znajdująca się obok mojego rodzinnego domu zorganizowała "namiotową wyprzedaż";D Oczywiście nie mogłam nie skorzystać! Co wpadło w moje łapki? Zestaw trzech świeczników pasujący do wystroju naszego "salonu", kosztujący całe 3,50!:) Kupiłam też 3 koszyczki wiązane, które według producenta powinny służyć do przechowywania chleba, jednak u mnie będą pełniły inne role;D W tle pod świecznikami widać jeszcze nie złożone pudełeczka/koszyczki;)


 A tutaj już złożony, a raczej związany koszyczek;D Za każdy zapłaciłam AŻ 1zł;)


 Małe kosmetyczne zakupy - chusteczki nawilżający. Must have na lato... Biedronkowy Lip Tint od Bell i pianka do golenia z Isany... ;)


A tutaj paczuszka  od firmy Eveline Cosmetics, którą otrzymałam do testów już jakiś czas temu. Kosmetyki są już w użyciu, więc spodziewajcie się recenzji!:D


A na koniec... Kochani! Bardzo, bardzo dziękuję Wam za to piękne 200!;) Dziękuję, że chcecie mnie odwiedzać i czytać moje wypociny!:) Jestem Wam za to OGROMNIE WDZIĘCZNA!:)

Pozdrawiam i przesyłam mnóstwo buziaków!:);******

87 komentarzy:

  1. Ojeeeju, ileż nowości! z Eveline, jakież wspaniałości :) A u mnie kiedyś Biedronka też miała wyprz namiotową, ale narzeczony mnie poganiał i nic nie kupiłam, nad czym ubolewam do tej pory :P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jakoś zimą była wyprzedaż namiotowa, kupiłam wtedy ławeczkę do brzuszków za 30 zl ;D mam nadzieję, że za jakiś czas znów będzie taka akcja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowosci:))
    Jak dla mnie Nivea ma bardzo dobre balsamy i zele pod prysznic:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo super łupy i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oh my god!
    paczka od Eveline, istne cudo! :)
    balsam z Nivea niestety mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja przestałam brac udział w konkursach rossnet bo i tak ni nie wygrywam i myślałam że się nei da wygrać bo kiedyś przeczytałam ze tam graja nałogowi gracze którzy maja kilka kont A tu patrzę a Ty cos wygrałaś zaskoczenie gratuluję może dam sobie szanse

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :) Mam takie same kolczyki. I czekam na recenzje kosmetyków Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile nowości, ja pewnie coś jutro kupię kosmetycznego :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty chyba praktycznie nie musisz kupować kosmetyków, skoro tyle paczek dostajesz :D
    musze chyba jednak kupić tego tinta z biedrony.

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę, trochę tego Ci się uzbierało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ile tego :) Już czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  12. Nivea <3

    Obserwuję, jeśli mój blog Cię zaciekawił liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam produkty Nivea ;) świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super paczuszki

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana a kiedy kupiłaś te piękne koszyczki ? Promocja jeszcze trwa ?

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniałe paczki:) czekam na recenzję mimo że nie lubię wszystkich marek

    OdpowiedzUsuń
  17. ej, ej, ej :) Mikołaj jest w grudniu ! :P
    A tak poważnie to super paczuszki i udanego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne paczki, szczególnie kolastyna i eveline.
    koszyczek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super paczki:) i gratuluję współpracy :) w biedronce tego tinta nie mogę nigdy dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też poluję na namiotową wyprzedaż Biedronki.
    Super kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję tylko wspaniałych nowości!

    OdpowiedzUsuń
  22. no no pokazny zbior cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy! szkoda że kolczyki się popsuły ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Balsam pod prysznic Nivea kupiłam, niestety kompletnie nie spełnia oczekiwań moich:-( Natomiast zwykły jest moim faworytem.Tak poza tym super prezenty:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nominowałam cie do TVBA, więcej informacji na moim blogu: http://agnesstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję współpracy, miłego testowania ;) Ooo widzę biedronkowy tint do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię Biedronkowe wyprzedaże, ale u mnie już dawno były

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy :) Miałam próbkę balsamu pod prysznic Nivea i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow sporo tego, fajne nowości jestem ich bardzo ciekawa <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję wygranych :D
    Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. o kurcze te koszyczki są świetne i jaka taniocha:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie wypróbowałabym ten balsam z Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. są różne gusta i typy skóry..

    wow. dużo tego...
    gratuluję wygranej na rossnet. też brałam udział, ale niestety
    te świeczniki i koszyczki są przewspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję współprac! Nie wiedziałam, że Stonka organizuje jakieś wyprzedaże namiotowe :P

    OdpowiedzUsuń
  35. dużo nowości :-) fantastycznych zresztą :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, ile nowości :) Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne paczuszki ;) Gratuluję :)
    Miłego testowania Nivea, ja już swój recenzowałam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Same skarby:) Balsam pod prysznic rewelacja! oczywiście nie jest tak dobry jak standardowe balsamy Nivea natomiast dla zabieganych przed pracą...niezastąpiony:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ile paczuszek :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialne zdjęcia!

    Wszystko ze sobą pasuje :)

    Oby tak dalej i jeszcze lepiej.

    ps. Spodobało mi sie tutaj u cb, będe wpadać częściej. :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Własnie skończyłam pierwsze opakowanie Nivea pod prysznic i na pewno kupię następne! Dzięki za komentarz, obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mieliśmy coś kiedyś z Kolastyny, miło wspominamy:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne nowości ;)

    Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne paczki i zakupy :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Cześć. Serdecznie zapraszam na nowego bloga - http://kreator-bannerow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Super paczuszki i świetne kosmetyki życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Łaaa no jest tego trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  48. W biedronce czasem są super rzeczy :) niektóre produkty to znane marki tylko pod inną nazwą ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. nie chce Cie straszyc -tfu tfu- ale moja kolezanka (mintpants.blogspot.com) tez miala tego lip tinta i masakra... w ogole sie nie sprawdzil...:(

    ile rzeczy, o ludzie :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Ile nowosci!;) Zycze milego testowania;))

    OdpowiedzUsuń
  51. wow ile przesyłek ;D ja w Rossmanie wygrałam tylko koktajle Allewo xd

    OdpowiedzUsuń
  52. sporo dobroci :) testuj i pisz :) buzia

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję 200 :*
    A nowości masz świetne, miałaś ostatnio szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję tylu nowości! Jestem ciekawa tego balsamu pod prysznic z Nivei - czy naprawdę jest tak dobry jak go zachwalają ;]

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale super mega paka!
    ❤ U mnie wciąż konkurs z EVA MINGE MILANO

    OdpowiedzUsuń
  56. Kochana, w wolnej chwili zapraszam na nowość :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow,ale świetne paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co myślisz, będzie mi bardzo miło;)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy!