Obserwatorzy

środa, 17 czerwca 2015

Biedronka, ach, Biedronka... ;)

Witam;) Co u Was?:) Fajnie, że do mnie zaglądacie!:) Nie spodziewałam się, szczerze mówiąc... Jak tam u Was?:) Bo u nas pracowicie... Ganiam za Stasiem, na spacery nie wychodzimy, bo mój Szkrabek nie chce w wózku wysiedzieć... Krzyczy, lub próbuje uciekać każdym możliwym sposobem. Chodzimy za to sobie po ogródku, Staś huśta się na huśtawce, którą wprost uwielbia. Niedługo zmontujemy piaskownicę... ;) Poza tym mam zaliczenia w szkole i przygotowuję się do egzaminów, więc ciągle siedzę nad aktami prawnymi, administracyjnymi, kodeksami itd, itp... No ale na tym przecież życie się nie kończy;D Trochę relaksu nikomu nie zaszkodzi... Dlatego w sobotę nasz kochany Stanisławek wieczór spędził u dziadków, a my z Miśkiem byliśmy w kinie na świetnej komedii "Agentka" . Polecam każdemu, kto lubi się śmiać!;) Cała sala rechotała w głos;) Na koniec postu dodam zwiastun, może kogoś zachęci:)

Wracając do tego, co chciałam Wam pokazać... Byłam ostatnio w Biedronce i załapałam się na przecenę żeli pod prysznic... Nie było już za dużego wyboru, ale kilka opakowań kupiliśmy;) Zaraz się Wam pochwalę ;)

Niestety jakość masakryczna:(



Te moje...

...a te Marcinka:)


Dodam, że cały zapas żeli, jaki miałam w domu niedawno "wyszedł", dlatego zakup był uzasadniony;)
A Wam udało się dopaść jakiś żel, płyn czy sól do kąpieli?:)


Mistrz drugiego planu, mój rocznicowy bukiecik, już troszkę zwiędnięty;/


Uciekam do nauki, ba zaraz mi się Staśko obudzi,,, Buziaki!:);***


Obiecany zwiastun;)




92 komentarze:

  1. To zapas żeli na pół roku :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kasia widziałam Cię ostatnio i nie wyglądałas najlepiej !
      Chorujesz na coś czy to pociazowe kg ?
      Nie traktuj to jako hejt a troskę ! Chyba powinnaś skorzystać z pomocy dietetyka

      Usuń
  3. oooo jaki zapas :))

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zapach wafli z Luksji, mmm, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo tych żeli :)
    kwiatki śliczne
    p.s. fajnie, że jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, ale zapasy!!

    Obserwuję i zapraszam do mnie na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaszalałaś! :D
    pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawiłaś mnie filmikiem :) super, że znaleźliście czas na kino

    OdpowiedzUsuń
  9. oo szkoda, że przegapiałam tą ofertę:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się wybrać do biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham kwiaty :) Śliczne te róże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. produkty standardowe to dobry pomysl biedronki

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Spory zapas żeli C:
    http://stylish-lilly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że nie tylko u mnie była dłuższa przerwa ;-) Mam nadzieję, że wrócisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkty z biedronki są coraz bardziej dostępne, ale co ciekawe firma bada też nastawienie do zdrowej żywności - w ofercie pojawiają się produkty eko, co można sprawdzić na stronie w dzienniku diety dietomat.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :)
    Zapraszam również do mnie, a tam wszystko o olejku kokosowym i jego cudownych właściwościach.
    O niektórych na pewno nie mieliście pojęcia !

    OdpowiedzUsuń
  17. Uo, ile żeli! Można na apokalipsę z nimi czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poskytujeme liek na liečbu rôznych zdravotných problémov, pomocou liečivá, ktoré boli odovzdané, a zrno môže úplne vyliečiť ochorenie.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  19. Whoah dieses Weblog ist ausgezeichnet, OBAT PELANCAR HAIDich liebe es, Ihre Artikel zu studieren.Bleib auf der guten Arbeit! Sie erkennen,OBAT UNTUK PROMIL viele Leute suchen nach dieser Info,Sie können ihnen sehr helfen.OBAT MENOPAUSE DINI

    OdpowiedzUsuń
  20. Siapa yang tak kenal penyakit kanker? Salah satu jenis penyakit yang sangat mematikan yang dapat menyerang berbagai organ tubuh, salah satunya payudara. Dan kanker pada payudara atau kanker payudara merupakan salah satu penyakit penyebab kematian terbesar pada wanita selain kanker serviks. Sehingga penyakit ini menjadi momok menakutkan bagi kaum wanita. Namun meski begitu, kanker payudara sebenarnya tidak hanya menyerang wanita saja, tapi juga pria. Ya, kanker payudara juga bisa dialami oleh pria.

    Obat Kanker Payudara

    Obat Turun Peranakan

    Obat Keputihan

    Obat Oles Tahan Lama

    Obat Benjolan Di Vagina

    Dunia Pom Mini

    Planet Pom Mini

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezła kolekcja żeli :) od siebie mogę polecić taki olejek pod prysznic, bardzo wydajny i pięknie pachnie: sklep.malpex.pl/produkt/bh-olejek-pod-prysznic-cedar-wood-440ml/

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing Content. Thanks for the information.

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for sharing such a great blog... I am impressed with you taking time to post a nice info. Digital Agency In India

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing or I can say this is a remarkable article.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co myślisz, będzie mi bardzo miło;)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy!