Obserwatorzy

środa, 17 czerwca 2015

Biedronka, ach, Biedronka... ;)

Witam;) Co u Was?:) Fajnie, że do mnie zaglądacie!:) Nie spodziewałam się, szczerze mówiąc... Jak tam u Was?:) Bo u nas pracowicie... Ganiam za Stasiem, na spacery nie wychodzimy, bo mój Szkrabek nie chce w wózku wysiedzieć... Krzyczy, lub próbuje uciekać każdym możliwym sposobem. Chodzimy za to sobie po ogródku, Staś huśta się na huśtawce, którą wprost uwielbia. Niedługo zmontujemy piaskownicę... ;) Poza tym mam zaliczenia w szkole i przygotowuję się do egzaminów, więc ciągle siedzę nad aktami prawnymi, administracyjnymi, kodeksami itd, itp... No ale na tym przecież życie się nie kończy;D Trochę relaksu nikomu nie zaszkodzi... Dlatego w sobotę nasz kochany Stanisławek wieczór spędził u dziadków, a my z Miśkiem byliśmy w kinie na świetnej komedii "Agentka" . Polecam każdemu, kto lubi się śmiać!;) Cała sala rechotała w głos;) Na koniec postu dodam zwiastun, może kogoś zachęci:)

Wracając do tego, co chciałam Wam pokazać... Byłam ostatnio w Biedronce i załapałam się na przecenę żeli pod prysznic... Nie było już za dużego wyboru, ale kilka opakowań kupiliśmy;) Zaraz się Wam pochwalę ;)

Niestety jakość masakryczna:(



Te moje...

...a te Marcinka:)


Dodam, że cały zapas żeli, jaki miałam w domu niedawno "wyszedł", dlatego zakup był uzasadniony;)
A Wam udało się dopaść jakiś żel, płyn czy sól do kąpieli?:)


Mistrz drugiego planu, mój rocznicowy bukiecik, już troszkę zwiędnięty;/


Uciekam do nauki, ba zaraz mi się Staśko obudzi,,, Buziaki!:);***


Obiecany zwiastun;)




27 komentarzy:

  1. To zapas żeli na pół roku :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kasia widziałam Cię ostatnio i nie wyglądałas najlepiej !
      Chorujesz na coś czy to pociazowe kg ?
      Nie traktuj to jako hejt a troskę ! Chyba powinnaś skorzystać z pomocy dietetyka

      Usuń
  3. oooo jaki zapas :))

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zapach wafli z Luksji, mmm, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo tych żeli :)
    kwiatki śliczne
    p.s. fajnie, że jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, ale zapasy!!

    Obserwuję i zapraszam do mnie na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaszalałaś! :D
    pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawiłaś mnie filmikiem :) super, że znaleźliście czas na kino

    OdpowiedzUsuń
  9. oo szkoda, że przegapiałam tą ofertę:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się wybrać do biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham kwiaty :) Śliczne te róże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. produkty standardowe to dobry pomysl biedronki

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Spory zapas żeli C:
    http://stylish-lilly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że nie tylko u mnie była dłuższa przerwa ;-) Mam nadzieję, że wrócisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkty z biedronki są coraz bardziej dostępne, ale co ciekawe firma bada też nastawienie do zdrowej żywności - w ofercie pojawiają się produkty eko, co można sprawdzić na stronie w dzienniku diety dietomat.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :)
    Zapraszam również do mnie, a tam wszystko o olejku kokosowym i jego cudownych właściwościach.
    O niektórych na pewno nie mieliście pojęcia !

    OdpowiedzUsuń
  17. Uo, ile żeli! Można na apokalipsę z nimi czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poskytujeme liek na liečbu rôznych zdravotných problémov, pomocou liečivá, ktoré boli odovzdané, a zrno môže úplne vyliečiť ochorenie.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co myślisz, będzie mi bardzo miło;)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy!