Obserwatorzy

piątek, 12 kwietnia 2013

Nareszcie ciepło + małe zakupy;)

Hej Kochani! Jakoś ostatnio mniej mnie tutaj... Powód? Piękne słońce^^ Uznałam, że jestem chyba od niego uzależniona, gdyż od wczoraj, czyli pierwszego słonecznego dnia mimowolnie pcha mi się uśmiech na twarz i wstępuje we mnie masa energii;) Wczoraj cały dzień właściwie spędziłam na zewnątrz. Misiek grzebał przy samochodzie, który (o, zgrozo) zaczyna odmawiać posłuszeństwa;/ Wieczorkiem byliśmy we dwoje na długim spacerze. Kocham wiosnę;)
Dzisiaj z kolei naprawialiśmy rowery:D Ja jako mechanik nr 1 znający się na wszystkim służyłam raczej jako podpórka pod rower, który nie chciał sam ustać, lub stojak na narzędzia, ale i tak miałam niezły ubaw;) Popołudnie spędziłam u siostry Marcina bawiąc się z 10cio miesięcznym chrześniakiem Miśka... Jutro pracowity dzień... I wieczór w domu rodzinnym... Dawno nie widziałam się z rodzicami i rodzeństwem. Będę miała też aparat... Co prawda chwilowo pożyczony, ale lepsze to niż nic;p




A co do zakupów... Byliśmy wczoraj z Miśkiem w... Biedronce;) Oprócz domowych spożywczych zakupów kupiliśmy też trochę kosmetycznych produktów. Oto one: (Przepraszam bardzo za słabą jakość zdjęć... Przyjechaliśmy jak już było ciemno;/ Poza tym czekam na możliwość używania lepszego aparatu^^)

Jak widać, nic nadzwyczajnego, same najpotrzebniejsze rzeczy.

Pierwsze, co wpadło nam w łapki to zastaw do manicure. Brakowało w domu właściwie większości rzeczy... Nawet pincetki nie miałam swojej, pożyczałam wiecznie od siostry;p Wybraliśmy czarne, standardowe opakowanie... Jakoś wspólnie uznaliśmy, że różowe czy czerwone etui w kształcie serduszka raczej nam nie pasuje;)

Małe, zgrabne etui a w środku...
...7 elementów: Cążki do paznokci, podważacz do skórek, cążki do skórek, obcinacz do paznokci, nożyczki, pilniczek i pincetka;) Cena tego zestawu to 13,99zł

Kolejną zakupioną rzeczą jest Ujędrniająca sól do kąpieli Bebeauty z ekstraktem z lotosu.
Sól ta została wybrana spośród bodajże 5ciu rodzajów nie ze względu na właściwości, chociaż bardzo mnie cieszy to "ujędrnianie, a na zapach;) Pięknie pachnie!Kosztowała 3,75zł.

Kupiliśmy także odżywkę z elisse do włosów suchych i zniszczonych.
Poprzednie odżywki są już na wykończeniu, a włosy potrzebują pomocy i mimo, że nie wierzę, by ta odżywka była niewiadomo jak dobra, przez chwilowy brak gotówki została zakupiona;p Cena- "aż" 4,99zł;)

Poza tym Misiek wybrał sobie także żel pod prysznic Rexona men Adventure
Uwielbiam męskie kosmetyki!;) I podejrzewam, że hmmm... zdarzy mi się go podkraść Marcinowi;D Cena- 6,49zł.
Poza tym na liście zakupów znalazły się też patyczki higieniczne i pasta do zębów z powodu "bo się skończyły";)

Kupiliśmy też mnóstwo nasion i niebawem będziemy "tworzyć" ogród, zaniedbany przez tyyyle lat;) Marzy mi się, żeby był piękny, zielony i z kolorowymi kwiatami na rabacie;)

70 komentarzy:

  1. mam też te patyczki i sól :) będziesz zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sezon rowerowy już czas zacząć ...szkoda tylko że mi ukradli rower:) zazdroszczę ogrodu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też wczoraj świeciło słoneczko ;3 Świetne zakupy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O to do włosów i mnie by się przydałoxp

    OdpowiedzUsuń
  5. Sol do kompieli moze byc ciekawa ;')

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie lubię szamponów z biedrony...:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem uzależniona od słońca:) I niedługo zajmę się moim rowerkiem:) A w biedronce coraz więcej fajnych rzeczy się pojawia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nakupiłam nasionek i czekam, aby je posiać :)
    A zakupy zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niewielkie zakupy, ale udane i niedrogie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ze mnie coś energia ucieka od tych paru dni

    OdpowiedzUsuń
  11. Słońce to życie,nie dziwię się że korzystasz :) Ja tylko czekam aż będę mogła się wyłożyć i leżeć na słoneczku
    ( ale to chyba jeszcze odległy czas )
    Biedronkowe zakupy , no no .. a wiesz ja tez mam tą sól tylko z bursztynem... były chyba 4 do wyboru chciałam oczywiście wszystkie więc padło na bursztyn ;D
    Ogród... no no może taki zaczarowany ogród.. mi się taki marzy.... z hamakiem, huśtawką, tajnymi przejściami.... ahhh

    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki z Elisse jakoś się u mnie nie sprawdzają. ;/ Po użyciu jakiegoś szamponu z tej serii i po wysuszeniu włosów w dotyku były jakby tłuste. ;/ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog! :))
    Dziękuję za odwiedziny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe jak sprawdzi się odżywka z elisse

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę słońca, bo u mnie od wczoraj deszczowo i szaro... ;/ A Biedronkową sól do kąpieli uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już nie mogę doczekać się prawdziwej wiosny, jak drzewa zakwitną, słoneczko będzie świecić i ptaki pięknie śpiewać ;P
    Mam tą sól z biedronki! Ślicznie pachnie, ale moim faworytem jest zielona sól - trawa cytrynowa :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę, że wstawisz swoje zdjęcia, to naprawdę ogromy plus! Świetne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam sole do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o ten zestawik do manicure jest fajny ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo ja tez kocham wiosne :D Calkiem inaczej sie zyje ze sloncem ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. korzystaj ze słońca ;) dziś już nie było tak ładnie :/
    lubię tę sól

    OdpowiedzUsuń
  22. słońce sprawia, że wracamy do życia, więc wiesz... :D korzystaj :*

    OdpowiedzUsuń
  23. oo - nie wiedziałam o tych akcesoriach, muszę odwiedzić Biedronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawi mnie jak sprawdzi się ta odżywka Elisse :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo serio :D?to tym bardziej sie ciesze ;DDD daj znac jak juz obejrzysz ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tą sól z biedronki i mnie nie zachwyciła :(

    OdpowiedzUsuń
  27. słońce daje zawsze wiecej energii i chęci do życia:)chociaż dziś to tego słoneczka brakuje, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. tez byłam wczoraj w Biedronce ale nic takiego nie kupiłam :/...a pogoda nam się poprawia ;) i też niedługo na rewer skoczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. W Biedronce jest kilka ciekawych rzeczy, sama wypróbowałam niektóre ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie znowu pada:CC Fajne zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Przypomniałaś mi że musze kupić sobie jakiś fajny zestaw do manicure :) Pozdrawiam serdecznie i dodaję do obserwowanych :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam za formułą soli do kąpieli, zdecydowanie bardziej wolę płyny itp :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podstawowe, bardzo fajne kosmetyki :) Sól z Biedronki, bo wydaje mi się, że ostatnio zwróciłam na nią uwagę, ale pewna nie jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Widziałam właśnie ten zestaw do paznokci w biedroneczce ;)
    P.S. wstawiłam w końcu post - jak zrobić kokardkę krok po kroku, zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. O matko właśnie mi przypomniałaś , że koniecznie muszę kupić patyczki do uszu! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ostatnio wąchałam w biedrze tą sól, achh! <3
    wpadasz w sobotę na spotkanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. muszę wypróbować te sole :)

    OdpowiedzUsuń
  38. też oglądałam ten zestaw do manicure ale ostatecznie nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przybornik wygląda dość fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo lubię te biedronkowe sole :)

    OdpowiedzUsuń
  41. This is very interesting, You're a very skilled blogger. I've joined your rss feed and look
    forward to seeking more of your fantastic post. Also, I have shared your site in my social networks!


    my website: rekuperacja

    OdpowiedzUsuń
  42. bookmarked!!, I like your website!

    Also visit my blog ... glazura szczecin

    OdpowiedzUsuń
  43. Greetings! Very useful advice within this post!
    It's the little changes that make the most important changes. Thanks a lot for sharing!

    Also visit my weblog: terakota

    OdpowiedzUsuń
  44. It's the best time to make a few plans for the longer term and it's time to be happy.
    I've learn this post and if I could I want to suggest you some interesting issues or tips. Perhaps you could write next articles regarding this article. I wish to learn more things about it!

    Look at my webpage ... aumento peniano

    OdpowiedzUsuń
  45. Nice post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon everyday.

    It's always helpful to read articles from other authors and practice a little something from their sites.

    Check out my blog: tamanhos de penis

    OdpowiedzUsuń
  46. I drop a leave a response when I especially enjoy
    a article on a website or I have something to add to the conversation.
    Usually it is a result of the sincerness communicated in the post I
    looked at. And on this article "Nareszcie ciep�o + ma�e zakupy;)".
    I was excited enough to leave a comment :) I actually do have a few
    questions for you if it's okay. Could it be only me or does it look like like
    some of the responses look as if they are coming from brain dead people?
    :-P And, if you are posting at additional online
    social sites, I would like to follow anything new you have to post.
    Would you list the complete urls of all your social sites like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?


    my web-site: xtrasize funciona

    OdpowiedzUsuń
  47. Hi there every one, here every one is sharing these kinds of experience,
    so it's fastidious to read this web site, and I used to pay a visit
    this blog daily.

    Feel free to visit my web-site agrandar pene (el-penee.es)

    OdpowiedzUsuń
  48. Excellent post! We will be linking to this
    great content on our site. Keep up the great writing.

    My webpage xtrasize opinioes

    OdpowiedzUsuń
  49. I think the admin of this website is in fact working hard in favor of his
    website, as here every stuff is quality based stuff.

    Feel free to visit my web page: tabletki na odchudzanie (http://dlalejdis.pl/)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co myślisz, będzie mi bardzo miło;)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy!