Obserwatorzy

środa, 23 stycznia 2013

A jednak mnie dopadło;(

Choraaa;/ Nienawidzę tego! Nie lubię zimy! Nie lubię jak jest zimno! Nie lubię jak mnie grypa łapie! Wrrr... A jeszcze rano było dobrze... Wszystko przez wczorajszy marznący deszcz! Obudziłam się jeszcze w miarę, chociaż gardło już mnie bolało i można powiedzieć, że odczuwałam pierwsze oznaki przeziębienia. Miałam jeszcze chwilkę poleżeć, a Marcin miał jechać szwagrowi na zakupy... Jednak odezwały się skutki braku garażu. Do samochodu nie dało się wejść... Cały, dosłownie cały był pokryty lodem. Prawie centymetrowa warstwa. Tak więc zostałam zawołana do natychmiastowej pomocy, bo Misiek miał być u szwagra za 10 minut. Wyskoczyłam spod kołdry, ubrałam dresy, kurtkę i buty. Tylko tyle. Na zewnątrz omęczyliśmy się ponad godzinę! Istna masakra! Już po 10 minutach moje stopy były kosteczkami lodu. A co dopiero po takim czasie! Głupia ja! Czemu się lepiej nie ubrałam? Bo wszystko tylko szybko, szybko... Ehhh;/ Po powrocie do środka wskoczyłam pod kołdrę i leżałam dobre półtorej godziny nie mogąc się ruszać... Od razu nie złapało. Katar, bóle mięśni, straszny ból głowy... Będzie grypka;/ Ehhh... A jutro z samego rana jedziemy z moją mamą do Rzeszowa na jakieś zakupy. Całkiem się pochoruję;/ Ale przecież jej nie odmówię i nie odwołam teraz wyjazdu planowanego od tygodnia. Potem jeszcze pewnie odwiedzę babcię, bo dziś nie dałam rady. Tym razem nie pogoda mnie pokonała, a wstrętne choróbsko:(( Lecę po jakieś leki i do ciepłego łóżeczka! Trzymajcie się, Kochani, Buziaki!;***

Jakoś skojarzyło mi się z dzisiejszym porankiem...

10 komentarzy:

  1. Ja już zaliczyłam chorobę tej zimy i nie mogę sobie na nią znowu pozwolić bo zaraz ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie chorowałam zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. h5 ! tez jestem chora :( zdrówka dla nas obu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że teraz wszyscy chorzy :( zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No to nieźle się załatwiłaś. Hahaha fajny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuruj się ! Mnie też dopadła ale może już poszła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. obrazek boski xD nie choruj, nie opłaca się ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytałam wszystkie Twoje posty i powiem Ci że wydajesz się być fajną osóbką i przyjemnie się Ciebie czyta ;)

      Usuń
  8. Właśnie, wszyscy chorzy... Wracaj do zdrowia! Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co myślisz, będzie mi bardzo miło;)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy!