Obserwatorzy

wtorek, 21 maja 2013

Jestem!:)

Aaaale mnie nie było... Na szczęście mam już nowy komputer, który, mam nadzieję, pochodzi jakiś czas bez zarzutów;p Powiem Wam, że te 3 tygodnie były dla mnie naprawdę trudne! Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło... Przez ten czas, gdy komputer w niczym nie "przeszkadzał", spędzaliśmy więcej czasu z Miśkiem, sporo zrobiliśmy w ogrodzie i w domu. Jednak jestem strasznie szczęśliwa, że mogę znów pisać, dzielić się z Wami przemyśleniami, recenzjami i swoim życiem;)
Co u mnie??
Zaraz po komputerowej katastrofie dotarła do mnie oczekiwana przesyłka od Anetki z http://balsamowo.blogspot.com/ ;) Zostałam wybrana do przetestowania kremiku, który okazał się nie dla niej. Kochana, dziękuję Ci bardzo! Zwłaszcza, że (czego się zupełnie nie spodziewałam) oprócz obiecanego kremu dostałam jeszcze kilka fajnych próbek;))
Cała przesyłeczka prezentuje się tak:

Zdjęcia niestety robione moim telefonem, więc jakość jest, jaka jest... Ale spokojnie, niebawem recenzje i tu zdjęcia będą już lepsze;D

Z racji tego, że komputera brakowało a czasu było za dużo, Kasia spędziła dużo czasu w kuchni... Gotowanie i pieczenie to także moja pasja;D W ubiegłą niedzielę były urodziny mojego młodszego brata. Mama poprosiła, żebym mu upiekła jakiegoś placka, albo chociaż muffinki. Tak jakoś wyszło, że którejś nocy nie mogłam spać, więc obmyśliłam plany na tort. Młody uwielbia komputery i większość czasu spędza grając, więc wymyśliłam coś takiego:

Nie wyszło może idealne i tak, jakbym chciała, ale Michał się ucieszył, a rodzince się podobało;D Poza tym na szczęście wszystkim bardzo smakował;)

No i jeszcze murzynek, którego już chwilę temu obiecałam Mojemu Lubemu:
Zdaję sobie sprawę z tego, że moje "dzieła" nie są najpiękniejsze i są niedopracowane... Ale od serca!;D
Powiem Wam, że przez to nadmierne kombinowanie z ozdabianiem (które bardzo lubię^^) Trochę się wkopałam... Mama chce ode mnie "ładnego" torcika na Dzień Matki, sąsiadka na urodziny swojego chłopaka, a siostra już wymyśla sobie, jak ma wyglądać jej tort na 18tkę;p Hahahah...

Czekam aż Gośka pożyczy mi aparat, bo wszystkie zdjęcia ze starego komputera zostały utracone.. Gdy tylko aparacik trafi w moje łapki będę focić i focić tak, by znów było kilka dodatkowych produktów na czas oddania aparatu:D Szykujcie się na recenzję jutro bądź pojutrze, a tymczasem ja lecę do Was, bo bardzo dawno mnie tam nie było!
Dziękuję, że o mnie pamiętaliście!;****

53 komentarze:

  1. Rewelacyjny torcik :)
    Paczuszka bardzo sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe:):) Uwielbiam dekorować torty - ciasta.. bardziej niż je jeść.

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszności u Ciebie:) Bardzo mi się podobają, pozdrawiam serdecznie i fajnie, że już jesteś:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, wróciłaś! :)
    ciekawa przesyłka, oczekuję na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, dobre :P Otwórz cukiernię - będziesz miała klientów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wróciłaś a wypieki...marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha ten tort dla brata genialny! :D W życiu nie wpadłabym na taki fajny pomysł :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wspaniale torty ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego testowania :)

    Co do torciku- wyszedł świetnie, miałaś genialny pomysł :) A murzynek- bardzo romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki smakowity tort...moze sie ze mna podzielisz heheheh

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te torty Ci wyszły :)) mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj z powrotem ^^ Pyszne ciasta, tez jakies musze Ukochanemu upiec;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow..... well done!!!! Delicious!!!!!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne ciacha! :-)
    mój Luby uwielbia murzynka! :)
    chyba mu niedługo ukręce :D

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham wszystko co czekoladowe:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you very much :)

    International Beauty Giveaway :
    http://fashioneiric.blogspot.fr/2013/05/giveaway-inside-benefit-neutral-kit.html

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. podziwiam, ja ograniczam się przeważnie do muffinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie wyszło Ci komputerowe ciacho :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałas świetny pomysł na tort :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny pomysł na słodki komputer! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł na tort :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam takie ręcznie robione prezenty od serca! Osobiście bardzo bym sie ucieszyła z takiego tortu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super,że wróciłaś :) Paczuszka bardzo fajna :) a torcik słodko cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oo niezły tort...Ja niestety nie umiem piec...;-/ zawsze coś nie wyjdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne wypieki, pysznie wyglądają :>

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne pomysły z tymi ciastami :)
    mi sie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Komputerowy tort-świetny, na pewno brat zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna ta klawiaturka z myszką, woow! Aż szkoda byłoby mi zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne ciacho!

    Ja ostatnio codziennie używam peelingów:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja wczoraj też piekłam ciasto dla swojego lubego :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł z tortem z klawiaturą i myszką :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjny ten torcik, fajny pomysł z klawiaturą. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialna ta klawiatura!Z chęcią dostałabym taki piękny tort;)
    buziaki
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  35. gdyby nie było komputera robilibyśmy tyle pożytecznych rzeczy
    pomysł z tym ciastem- świetny

    OdpowiedzUsuń
  36. ale ciacha *.* ślina cieknie do samej podłogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten tort komputer - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cieszę się, że kremik doszedł :) Ciacho z klawiaturą jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tort dla brata genialny! Ja też lubię pokrzątać się po kuchni ;) Dziś np. zrobiłam babkę "tulipan" :)

    Zapraszam do mnie po krótkiej blogowej przerwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. haha, świetny pomysł z tym tortem. Gratuluję kreatywności :D.

    OdpowiedzUsuń
  41. Eeeej pomysł świetny! :) kreatywność +10 :))

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. dawno cię nie było
    2. zauważyłam po braku komentarzy ;(
    3. super, że jesteś :)
    4. niech się komputerek sprawuje znakomicie :)
    5. Twoje dzieło tortowe jest genialne, bardzo Ci wyszło i musiało być bardzo pyszne
    6. pozdrowionka i buziaki

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny spersonalizowany torcik dla Michała :))

    OdpowiedzUsuń
  44. pomysł na torcik bardzo ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  45. ojej ale bym zjadła coś takiego pysznego !!:) pięknie wygląda !
    Wpadnij do mnie ;)
    obserwuje Cie oczywiscie ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co myślisz, będzie mi bardzo miło;)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy!