Obserwatorzy

piątek, 14 czerwca 2013

Kolorowe lato na paznokciach już po raz 6!:)

Hej Kochani! Zaniedbałam Was przez ostatnie 3 dni... To za sprawą nawału spraw, gości i naszej wczorajszej rocznicy;)) Jednak dziś już wracam i pokażę Wam kolejną moją propozycję lakieru w sam raz na letnie dni;)

Malinowa Akcja wciągnęła mnie bez reszty! Ciągle tylko myślę, na jaki kolor pomalować pazurki tym razem^^
Dziś padło na lakier Vollare City nr 155. Jest to intensywnie żółty kolorek! Nie jest on modnym w tym sezonie neonem, jednak bardzo go lubię:)




Lakier jest zamknięty w małej buteleczce, ma ciekawą szatę graficzną. Nadruk na nakrętce bardzo mi się podoba, jednak niestety lubi się ścierać;/ pędzelek jest średniej długości, jednak lakier nakłada się dość dobrze. Zawartość produktu to 9ml.
Konsystencja jest dość lejąca i lubi smużyć. Po 2 dniach zrobiły mi się też malutkie pęcherzyki, jednak gdy wcześniej malowałam nim pazurki, nie miałam tego efektu. Żółtek utrzymuje się na paznokciach około 3 dni, potem zaczyna się ścierać na końcówkach. Niestety zasycha dość długo, co mnie troszkę irytuje;p Lakier jest bardzo wydajny! Pazurki malowałam już 4 razy, a ubytek jest znikomy! (widać na pierwszej fotce).
Do pokrycia paznokcia potrzeba 2 warstw, co jest rzadkie przy takich jasnych odcieniach;) Ostatnim żółtym, który miałam w tamtym roku musiałam malować 4 razy, a i tak widać było prześwity;/
Jak widzicie lakier ma równie wiele minusów, co plusów, jednak nie spodziewałam się nie wiadomo czego po lakierze, za który dałam 2,99;) Jak dla mnie -  jest idealny na lato!:)

Macie tu więcej zdjęć moich pazurków, które udało mi się już troszeczkę zapuścić;)







I jak się Wam podoba mój żółtek?:)

29 komentarzy:

  1. piękna cytrynka prosto z drzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam żółtego lakieru,
    przywołujesz słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem ciekawe to żółteczko, chociaż do moich ulubionych ten kolor nie należy. przyjemny i na pewno energetyzujący!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje mi żółtego w kolekcji :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, taki słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki pozytywny kolorek :) aż buźka się śmieje :)
    __________________________________________________
    Pozdrawiamy, zapraszamy i obserwujemy ;)
    http://www.lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek, ładnie wygląda na paznokciach <3.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiekniejsza żółć na panzokciach jaką do tej pory widziałam ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. żółty kolor na paznokciach w lecie jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolorek, kojarzy mi się z latem, bo własnie tylko w tę porę roku używam takich odcieni :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten żółty lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny odcień żółtego! Super się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kolor żółty na paznokciach latem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor! Aż się humor poprawia :) Piękne masz paznokcie. Może mi się uda zapuścić takie przez wakacje, bo w trakcie roku szkolnego, czy teraz akademickiego za bardzo obgryzam ;)

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Żólty na paznokciach to jeden z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor, jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne.
    Zapraszam do mnie. ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurczę jest genialny muszę go mieć !

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo mega ten kolorek!
    Nigdy nie miałam takich żółtości na pazurkach ;))

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co myślisz, będzie mi bardzo miło;)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy!