Obserwatorzy

wtorek, 15 października 2013

Ale mi Was brakuje...

Miśki moje Kochane!:) Ale się za Wami stęskniłam... Nie ma mnie i nie ma... Ale nie myślcie, że Was olałam! Dzień w dzień myślę, jak chętnie bym do Was napisała...
Od razu mówię, że to nie żaden kryzysik ani nic takiego. W naszym kochanym komputerze już dłuższy czas temu padł system... Dobrzy koledzy "informatycy" ciągle obiecują, że jutro, że za dwa trzy dni, czy za tydzień... I co? Mija drugi miesiąc a Kasia przygryza zęby mogąc sprawdzić pocztę raz na tydzień na szybko u rodziców... Coś mnie trafia! Zwłaszcza, że nie licząc weekendów, kiedy chodzę sobie do szkoły (tak, zaczęłam zaocznie kosmetykę), całymi dniami siedzę w domu... I co  mam do roboty? Nic! Sprzątam, gotuję, oglądam głupie programy w tv... Ehh... Mam nadzieję, że sytuacja szybko się zmieni i zacznę "być" z Wami na bieżąco;)

Mam tyle pomysłów na recenzje, sporo zrobionych zdjęć... Poza tym muszę się z Wami podzielić tym,co działo się u mnie od wakacji... A uwierzcie, działo się sporo! Całe życie odwróciło się do góry nogami;) Ale spokojnie, zmiany są w większości dobre;)
Mam nadzieję, że jeszcze o mnie pamiętacie! Kocham Was i czekam niecierpliwie na powrót do Was na stałe;);**

37 komentarzy:

  1. czekamy :*
    nie mogę się doczekać zmian :D

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie parę dni temu myślałam sobie, że coś Cię nie ma... wracaj szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam te obiecanki cacanki znajomych informatyków:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzielna jesteś, ja bym bez komputera z trudem jeden dzień wytrzymała

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie zaglądam i zaglądam a tu cisza , fajnie że się odezwałaś :)
    Oby szybko naprawili, czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj i ja miałam dłuższą przerwę ale nadrobimy kochana nadrobimY!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja czekam kiedy do mnie powrócisz.....chyba zapomniałas o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie tak myślałam gdzieś Ty się podziała :) Mi tez brakuje czasu, muszę w końcu nadrobić zaległości blogowe. Czekam na Ciebie Kochana!!! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam święcie przekonana, że już nas całkowicie olałaś! Wracaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie wracaj szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy to było...ech, dobrze że już wróciłaś :> i to nie sama! :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co myślisz, będzie mi bardzo miło;)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy!