Obserwatorzy

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Cześć, jestem Kasia i mam 20 lat...

Tiaaa... Nie lubię się witać, przedstawiać itd, ale no wypada^^ Może niektórzy kojarzą mnie z mojego wcześniejszego bloga, uśpionego na ponad rok w-szponach-marzen.blogspot.com. Pisałam tam dobry rok, a potem pojawiły się problemy z kompem i czasem. Teraz można powiedzieć, dorosłam;p To prawda, stara dupa ze mnie, jak to mówi mój facet... Zmieniłam się też, chociaż oczywiście nie do końca. Mam wrażenie, że mimo upływającego czasu, gdzieś tam w głębi mnie dalej siedzi dzieciak. Dzieciak, który baaardzo często się odzywa xD Co poza tym? Nie mogę obiecać, że wszystkim spodoba się moje gadanie, ale zapraszam i postaram się pisać od serca;)
Nie lubię pisać dużo o swoim dotychczasowym życiu, ale nw razie pytań odpowiem, a poza tym myślę że nie ma co się rozpisywać już tu na wstępie, wszystko wyjdzie przy kolejnych wpisach...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co myślisz, będzie mi bardzo miło;)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy!