Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

Rozmowa, szkolenie a w Niedzielę do pracy!:D

Hej Miśki! Nie miałam siły Wam wczoraj nic napisać... Przemęczenie? Senność? Oprócz tego też odrobinę % w organiźmie i chęć spędzenia wieczoru z Ukochanym;) Ale nadrabiam!:D
Wczoraj cały dzień poza domem... Załatwienia, zakładanie konta, wizyta w banku, gdzie pracuje moja mama i wreszcie wyjazd do Rzeszowa. Misiek pojechał do szkoły, ja na chwilę do babci i na 17 na szkolenie i rozmowę... Wszystko poszło po mojej myśli i umowa podpisana;D Mam 5 nocy w najbliższym czasie, których nie spędzę z Wami tylko ze skanerem w prawej dłoni w Tesco;p Po powrocie z Rzeszowa nie pojechaliśmy do domu... Trzeba było zrobić zakupy, odwiedzić mamę i na chwilę wstąpić do sąsiadów... Powrót? Coś po 22... Misiek uwidział sobie oglądanie filmu, więc włączyliśmy laptopa, wyciągnęliśmy szklaneczki, Martini i siedzieliśmy przy komedii "Wasabi" sącząc sobie moje kochane Bianco;)
Dziś rano coś mnie ściągnęło z łóżka dość wcześnie jak na mnie... Była około 9. Dzień na szczęście zaczął się od dobrych, ba! Świetnych wieści:) zrobiłam sobie herbatkę, włączyłam komputer, bloggera a tam... Wyniki rozdania u Dorotki http://dorotabeauty.blogspot.com/2013/03/wyniki.html ;) Strasznie się ucieszyłam! Ostatnie mini rozdanie i nagroda przypadła akurat mnie^^
Koło 10 przyjechał kurier i przywiózł klapę do naszego samochodzika... Jak wiecie, lub nie, poprzednia została wgnieciona gdzieś pod sklepem, kiedy to jakiś bardzo zdolny kierowca uderzył w punto i zwiał... Podpisałam odbiór, bo Misiek był ze szwagrem nawet nie wiem, gdzie... Jak przyjechał, okazało się, że coś jest nie tak z wycieraczką... Na szczęście okazało się że Robert ma pióro w domu i da;) Wiecie, co jest najśmieszniejsze? Autko jest zółte. Bardzo się wiecznie wyróżnia. A teraz do czasu gdy zrobi się ładnie i ciepło, będzie jeszcze bardziej naznaczone. Z racji trudnej dostępności kolorystycznej, kupiliśmy na allegro używaną klapę koloru niebieskiego^^ Jutro chłopaki będą ją montować, podczas gdy ja będę miała angielski;p Po południu przyjechał mój brat i we trójkę pojechaliśmy do Rzeszowa. Udało mi się wkręcić Marcina na te inwentaryzacje, więc będziemy prawie za każdym razem jeździć tam razem;D Wieczorem przyszedł Jurek- sąsiad/wujek, potem Tomek jeszcze w ramach urodzin na torcika (przyniósł mi mój pyszny kochany likier kawowy^^), oprócz tego był jeszcze Robert i Kuba... Tak więc posiedziałam w męskim gronie i nawet nie zdążyłam upiec serowca, który obiecałam mamie;/  Będę musiała zrobić to jutro;p Lecę się choć trochę wyspać;p Trzymajcie się cieplutko;D;****


33 komentarze:

  1. Gratuluje, gratuluje ! :)




    Nie bylas jedyna ahahhhaha XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo gratulacje :)
    Ciekawie musi wyglądać ten wasz samochodzik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej...
    Filiżaneczki super słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku cudowne są te filiżanki na zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Filiżanki są świetne ! Wyśpij się kochana -ja dopiero wstałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę,że też masz złą godzinę na blogu jak ja nie wstałam o 00:27 :D a o 9.27 :D

      Usuń
  7. Gratuluję, a z takich filiżanek chętnie piłabym poranną kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne filizanki :)\
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję:)) a filiżanki cudo:) miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)
    Fajne filiżanki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie gratuluję! A Co do naleśników - koniecznie daj mi potem znać jak wyszły! Ale oczekuję szczerości!

    OdpowiedzUsuń
  12. no to wytrwałości w pracy kochana, cieszę się, ze się udało! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam, także gratuluję tobie szczęścia :D Natalia

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje! :D

    Zapraszam do siebie w wolenj chwili! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no to mialas dzien pelen roboty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój znajomy miał żółty samochód, wszyscy zgodnie nazywalismy go banan:P

    OdpowiedzUsuń
  17. I like your blog;)
    Come and visit me on: www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń
  18. oo, dzieje się u Ciebie :D gratuluję podpisania umowy! :)
    aaaale genialne te filiżanki! :D
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie świetnie filiżanki :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co myślisz, będzie mi bardzo miło;)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy!