Obserwatorzy

sobota, 6 lipca 2013

W świecie zapachów od Avon... Takie małe "marzenie";)

Hej Kochani! Dziś pokarzę Wam jeden z moich ulubionych zapachów... Nadmienię tylko, że jest ich kilka. Nie potrafię używać tylko jednych perfum. W zależności od dnia, nastroju, okazji używam kilku różnych flakoników stojących na mojej toaletce...
Dziś kolej na zapach od Avon... Delikatny i zmysłowy... Zamknięty w małej żółtej buteleczce... Mianowicie na zapach Far Avay Dreams!

Od producenta:

Woda perfumowana Far Away Dreams uzupełnia wyjątkową koronkową kolekcję, która jest doskonałym podkreśleniem kobiecości każdej z nas. Splecione kwiatowe i orientalne nuty, to bardzo uwodzicielska kompozycja, adresowana do kobiet pełnych elegancji. Pokochają ją zarówno romantyczki, jak i kobiety nowoczesne, ponieważ koronkowej kompozycji bardzo ciężko jest się oprzeć.
Far Away Dreams zamknięto w klasycznym, opływowym flakonie, który kusi niewymuszoną elegancją i zachęca by przekonać się o niepowtarzalnym wnętrzu.
Nuta: kwiatowo- orientalna
Nuta głowy - soczysta brzoskwinia.
Nuta serca - słodka gardenia.
Nuta głębi - drewno sandałowe, nadaje zapachowi niepowtarzalną, ciepłą głębię.
Far Away Dreams jest jak ucieczka do świata marzeń i fantazji. Radosna mieszanka owoców tropikalnych i bujnych kwiatów rozwija się w miękką zmysłowość ambry i ogrzanego w słońcu drzewa sandałowego.
Składu niestety Wam n ie podam, gdyż był na pudełeczku, które jak zazwyczaj wyrzuciłam od razu...

Opakowanie:

Niewielka okrągła buteleczka doskonale mieszcząca się w dłoni. Niemalże przezroczysta, z małą, żółtą zakrętką w kształcie kulki. Flakonik ma także zawieszony mały akcent z frędzelkami. Flakonik wygląda prosto i elegancko. Produkt zaopatrzony jest w niewielki atomizer umożliwiający rozpylanie zapachu.


Pojemność:

50ml

Zapach:

Intensywny i elegancki. Owocowo kwiatowy. Można delikatnie wyczuć brzoskwinię. Połączenie świetne!:) Nie za słodki... 

Cena:

Z tym jest baaardzo różnie. W obecnym katalogu nie spotkałam tego zapachu, jednak szperając w sieci znalazłam go w cenach od 30 do 45zł. 

Dostępność:

Konsultantki Avon, lub w przypadku braku produktu w obecnych katalogach niezastąpione sklepy internetowe;)

Moja opinia:

Jak już pisałam używam wielu zapachów. W zależności od nastroju, pogody, okazji itd. Ten flakonik dostałam od rodziców, nie pamiętam już z jakiej okazji... Z początku wydał mi się zbyt intensywny jak dla mnie, jednak bardzo szybko się do niego przekonałam. W przeciwieństwie do pierwszego z tej linii "Far Away", który nie trafił w mój gust, ten spasował mi i pozostał na dłużej. Zapach jest trwały... Utrzymuje się na skórze niemal cały dzień co dla Avon jest naprawdę dobrym wynikiem. Jest intensywny i pasuje zarówno na wyjście na uczelnię czy do pracy jak i na większą imprezę;) Opakowanie również całkowicie trafiło w mój gust. Prostota i elegancja, ciekawy akcent... Jednym słowem ŚWIETNE!:)

Ocena:

8/10 ;)

Nie jest to mój KWC, jednak mogę śmiało Wam go polecić;)

45 komentarzy:

  1. Nigdy nie używalam perfum z avonu, ale u mnie w szkole co druga osoba używa mgiełek z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Avonu znam najlepiej Little Black Dress :) Poza tym ostatnio zauważyłam, że niektóre perfumy nawet jak mi się nie podobają to po jakimś czasie węch mi się przyzwyczaja i nawet nie raz stają się bardzo przyjemne :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z AVONU to LBD,PERCIEVE,INCADESSENCE I TODAY TOMOROW :)
    A z tego miałam jej poprzedniczkę i mnie też totalnie odepchnęło jakoś zapach za mony...a tej nie znam :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię perfumy avonu, uważam, że mają świetną jakość za bardzo przystępną cenę. Ten zapach również znam i cieszę się, ze tak Ci się podoba , sama również go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wiele zapachów z avonu miałam i wiee było b.trwałych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam tą oryginalną wersję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe i przydatne recenzje :)
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wąchałam nigdy zapachy Far Away, ale u mnie zapachy z Avonu się bardzo szybko ulatniają :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfumy mają bardzo ładny flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś dostałam je od chłopaka :) fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jaki piękny flakonik!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja za to mam jeden najulubieńszy zapach - DKNY Be Delicious, a inne tylko lubię, jeszcze nie znalazłam czegoś, co by mi tak samo odpowiadało.
    Z Avonu lubię Perceive Dew :) Tego akurat nie znam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna buteleczka
    dodajemy do obserwowanych tu i na bloglovin ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Avon ma fajne zapachy.:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem przekonana do Avonowskich zapachów, jedyny który mi się podobał to Little Black Dress, przez jakiś czas rozważałam zakup ale jakoś wolę ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, ale cudownie pachnie <3 wąchałam go u cioci.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za zapachami z oferty Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ślicznie wygląda <3.

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedyś miałam okazje go wypróbować u koleżanki - intensywny zapach, troszkę słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam zwykłego Far Away,z tym jeszcze nie miałam okazji się spotkać ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze okazji, aby tego wypróbrubować .

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaaam na nową notkę!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne opakowanie, aż mnie ciekawi zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne te frędzelki przy flakoniku :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy flakonik :) Bardzo lubię zapachy owocowo kwiatowe, więc na pewno przypadłby mi do gustu ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ja z Avonu mam tylko zapach Incandessence i bardzo lubie. niestety wkurza mnie to, ze zapachy avonu sa nietrwale :(

    OdpowiedzUsuń
  26. ja za to z Avonu mam duży zapas perfum, może i ja zrecenzuje je niedługo;)

    OdpowiedzUsuń
  27. moja mama używała kiedyś takiego z różowo-czarnym korkiem i zapach był bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. http://veeksler.blogspot.com/ bardzo proszę o komentarze i dodanie do obserwowanych odwdzięczę się tym samym :)


    ŚWIETNY BLOG !

    OdpowiedzUsuń
  29. piekne sa te perfumki..miałam tez wersje z fioletem - strasznie mocne, te o niebo lepsze

    OdpowiedzUsuń
  30. perfumy to jedne z kosmetyków, które testuje tylko w perfumeriach;]

    OdpowiedzUsuń
  31. Mialam go kiedys, bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapachu tych perfum nie znam, kojarzę tylko podstawową wersję, bo kiedyś moja mama chyba ją miała :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie zapachy z Avonu są mało trwałe. Pamiętam, że ta woda pachniała ładnie. Nawet ładniej od zwykłego Far Away,które jak dla mnie jest zbyt duszące.

    OdpowiedzUsuń
  34. Z tego co widzę to i zapach i opakowanie super ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam zapachy Avonowe i mam kilku faworytów, ale FA jakoś nigdy nie wpadł mi "w nos" ;) ani żadna z wersji limitowanych

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiesz co miałam kiedyś Far Away wersję orientalną, kiedyś ktoś mi polecił, ale w ogóle mi zapach nie pasował - oddałam w rozdaniu.

    Ale może ten owocowy byłby faktycznie fajny? No nie wiem, zraziłam się strasznie...:(

    OdpowiedzUsuń
  37. ja z avonu najbardziej lubie mgielki ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Znam zapach bo kiedyś byłam konsultantką :) Bardzo ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja miałam takie z różowo czarną nakrętką ;)
    tego zapachu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co myślisz, będzie mi bardzo miło;)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy!